Maska Peel Off Initiale/ Intensywna regeneracja

Witajcie!
Wielką miłością zapałałam do masek peel-off. Wiadomo, są one wygodne w użyciu. Często dają też fajne efekty. Ostatnio wykorzystałam maskę peel-off marki Initiale. Ciekawi jak się sprawdziła?

Maska peel-off papaja

Maska peel-off papaja zawiera papainy-enzymy, które rozkładają białka i pozwalają skutecznie usuwać martwe komórki naskórka. Papaja ma właściwości regeneracyjne, zawiera aminokwasy znane ze swoich właściwości stymulowania odnowy komórkowej. Znacznie poprawia koloryt skóry. Papaja bogata jest w karotenoidy o silnym działaniu przeciwrodnikowym, dzięki czemu opóźnia procesy starzenia się skóry.

Cena: 8,50 zł
Dostępność: min. Sklep Probio






Mała saszetka z maseczką wystarcza na ok. dwa użycia, jeśli stosujemy ją tylko na twarz. Można też użyć jej dodatkowo na szyję i dekolt, ale ja tego nie preferuje. Maseczkę rozrabiamy z wodą do powstania gładkiej, gęstej masy. Należy sprawnie nakładać ją na twarz, gdyż szybko zastyga. Maseczka ma bardzo fajny, owocowy zapach. Po określonym czasie zrywamy maseczkę z twarzy. Nie jest to nie przyjemne, maseczka ładnie odchodzi w płatach. To czego nie uda nam się zerwać, bo a mocno zastygło, należy zmyć wodą lub micelem. A jak efekty? Po dwóch użyciach mogę powiedzieć, że skóra była zrelaksowana i ukojona. Poprawy kolorytu skóry czy usunięcia martwego naskórka nie zauważyłam. Ogólnie średnio oceniam tą maskę, nie zachwyciło mnie jej działanie.

Jakie są Wasze ulubione maseczki w okresie letnim? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger