Wieczorny rytuał pielęgnacyjny- Ziaja, Bandi

Witajcie!
Już praktycznie od 4 miesięcy stosuję w swojej pielęgnacji regularnie dwa kosmetyki. Dziś przyszedł czas by trochę Wam o nich opowiedzieć.
Jak wiecie, lub nie, borykam się z niedoskonałościami na skórze oraz cerą mieszaną w kierunku tłustej. Wypróbowałam już wiele kosmetyków, specyfików, ba nawet brałam antybiotyki przepisane przez dermatologa. Jednak nic nie pomogło na długo. Postawiłam na dobry tonik i serum do twarzy, ale czy jestem zadowolona z efektów?


Ziaja Pro Tonik antybakteryjny- program oczyszczający do cery trądzikowej

Kosmetyk ten przeznaczony jest do skóry trądzikowej i podatnej na tworzenie się wyprysków i zaskórników. Tonik antybakteryjny Ziaja Pro zapewnia dokładne oczyszczenie skóry, odblokowuje i zamyka rozszerzone pory. A także skutecznie zmniejsza blizny i zmiany potrądzikowe. W efekcie zmniejsza się skłonność skóry do tworzenia się wyprysków.

Cena: 21,80 zł/ 500 ml
Dostępność: min. Sklep Hairstore






Bandi Medical Expert Anti Acne- skoncentrowana ampułka anty trądzikowa

Produkt ten przeznaczony jest do pielęgnacji skóry trądzikowej, tłustej, mieszanej i zanieczyszczonej. Produkt zawiera szereg substancji czynnych, m.in. kwas pirogronowy, kwas salicylowy, olejek z drzewa herbacianego i kwas migdałowy, który posiada bardzo silne oddziaływaniu na skórę  Dzięki tym elementom zahamowane zostaje namnażanie bakterii, która jest przyczyną wydzielania sebum przez gruczoły łojowe. Skoncentrowana ampułka Bandi Medical Expert Anti Acne zawiera wysokie stężenie substancji odżywczych. Płynna forma ampułki doskonale penetruje, a jej działanie opiera się na kwasie salicylowym i olejku z drzewa herbacianego. Kosmetyk ten głęboko oczyszcza, hamuje powstawanie zaskórników i niedoskonałości.

Cena: 42, 75 zł/ 30 ml
Dostępność: min. Sklep Hairstore





Tonik z Ziaji to bardzo duża, pół litrowa tuba. Fajnie, że opakowanie posiada pompkę. Używanie dzięki temu jest bezproblemowe. Kosmetyk jest wydajny, mi osobiście służy już 4 miesiące. Głównie przy wyborze kierowałam się tym aby tonik był bezalkoholowy. Obietnice producenta są wielkie- oczyszczenie, zamknięcie porów. No niestety. Na moje pory nie działa kompletnie. Nie są one ani zmniejszone ani zamknięte. A szkoda, bo na tym mi zależało. Co do oczyszczenia, to tutaj radzi sobie całkiem dobrze. Nie powoduje uczucia ściągnięcia, koi skórę. Ale nic po za tym. Nie redukuje zmian trądzikowych ani przebarwień i pozostałości po nich. Ogólnie wypada bardzo średnio. Nadal będę szukać ideału w tej kwestii.

Jeśli chodzi o serum, to tutaj mam wrażenie, że działanie jest nieco lepsze. Choć niestety też cudów nie ma. Kosmetyk wspomaga moją walkę z niedoskonałościami, nie powstają one w takiej ilości jak kiedyś. A jeśli już powstają to szybciej znikają. Skóra jest w lepszej kondycji.
Samo opakowanie produktu jest wygodne w użytkowaniu. Pipetką aplikujemy niewielką ilość serum. Jest ono bardzo wydajne. Nie zużyłam jeszcze nawet połowy.

Jak widzicie moja świadoma pielęgnacja nie przyniosła spektakularnych efektów, ale oczywiście będę walczyć dalej.

Macie doświadczenia z tego typu kosmetykami? Może jesteście w stanie polecić coś skutecznego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger