Żel myjący normalizujący na dzień/na noc- Ziaja

Witajcie!
Wiem, ostatnio mocno zaniedbałam to miejsce. Jednak przyjście jesieni nie za dobrze na mnie wpłynęło, co więcej za skutkowało brakiem weny i chęci do pisania... Miejmy nadzieję, że niebawem się  to zmieni.

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kosmetyku, który towarzyszy mi w codziennym oczyszczaniu twarzy. Produkt ten znajdziecie w asortymencie kosmetyków Ziaja.

Żel myjący normalizujący na dzień/na noc

Oczyszczający, spłukiwalny żel myjący z serii manuka do skóry normalnej, tłustej oraz mieszanej. preparat nadaje skórze naturalny balans i świeżość. zawiera liście manuka o działaniu antybakteryjnym.
Działanie
• przywraca efekt dokładnie oczyszczonej skóry
• skutecznie łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia skóry
• efektywnie redukuje produkcję sebum
• poprawia nawilżenie i miękkość naskórka
• przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych

Cena: 8,77 zł/ 200 ml
Dostępność: min. Sklep Ziaja






Jak już wspomniałam, ten kosmetyk jest moim pomocnikiem w codziennym oczyszczeniu twarzy. Stosuję go głównie wieczorem po demakijażu, czasami też rano. Żel ma bardzo wygodne w użyciu opakowanie. Pompka jest mile widziana w większości kosmetyków przeze mnie używanych. Buteleczka ma ciekawy, turkusowy kolor, charakterystyczne dla kosmetyków z serii Manuka. Na opakowaniu znajdziemy oczywiście wszelkie potrzebne informacje na temat produktu. Kosmetyk ma odpowiednią konsystencję, lekko się pieni, delikatnie też pachnie. Żel na prawdę fajnie oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń i resztek makijażu. Na szczęście nie przesusza jej przy tym, ale też nie nawilża. Po umyciu skóra jest miła w dotyku, wszelkie zaczerwienienia ukojone, wpływa też pozytywnie na ograniczenie wydzielania sebum. Skóra znacznie mniej mi się przetłuszcza w strefie T. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona działaniem tego kosmetyku i myślę, że jeszcze do niego wrócę. Obecnie mam jeszcze jakieś 3/4 buteleczki po około miesiącu użytkowania. Za taką cenę warto przetestować!
Osobiście mam tak, że niektóre kosmetyki Ziaji sprawdzają się u mnie świetnie, niektóre niestety to totalne buble. Tym bardziej się cieszę, że ten kosmetyk okazał się strzałem w dziesiątkę!

Testowaliście serię Liście Manuka? Co się u Was najlepiej sprawdzało? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger