Sposób na czyste pędzle i gąbki do makijażu?

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was post, który z pewnością ułatwi Wam utrzymanie w czystości swoich narzędzi do makijażu. Odkąd zaczęłam używać gąbek do makijażu przerażający stał się dla mnie moment ich czyszczenia. Próbowałam wielu kosmetyków. Niestety, nie dawały oczekiwanych i zadowalających efektów. Ale dzięki wskazówce Marty, kupiłam olejek z Isany. Jak się sprawdził? Zapraszam na recenzję :)

Olejek pod prysznic 

Natłuszczające olejki pielęgnują suchą oraz wrażliwą skórę. Pantenol oraz witaminę E, chronią przed wysuszeniem. pH-przyjazne dla skóry, testowane dermatologicznie.

Skład: Glycine Soja Oil, Mipa-Laureth Sulfate, Laureth-4, Propylene Glycol, Parfum, Helianthus Annuus Seed Oil, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Aqua, BHT, Benzyl Alcohol, Citronellol.

Cena: 6,99 zł/ 200 ml
Dostępność: Drogerie Rossmann






Olejek zamknięty jest w małej, plastikowej buteleczce. Zamknięcie na klik, działa bezproblemowo. Sam kosmetyk ma oleistą konsystencję, dość tłustą. Pod prysznic go jeszcze nie stosowałam, więc nie wiem jak w tej kwestii się sprawdza. Ale mogę powiedzieć jedno- do mycia pędzli czy gąbek do makijażu nadaje się idealnie! Jak wspomniałam już, miałam duży problem z domyciem gąbki z resztek fluidu. Tworzyły się plamy, nie wszystko się domywało. Tutaj nie ma tego problemu. Olejek radzi sobie idealnie z oczyszczeniem gąbki z fluidu. Nie pozostawia plam. Co najważniejsze, robi to bardzo szybko i jest bardzo wydajny. Kilka kropel olejku wystarczy by dokładnie doczyścić gąbkę. Taka sama sytuacja jest z pędzlami. Czyste w mgnieniu oka. W kwestii mycia akcesorii do makijażu sprawdza się wyśmienicie. Nie muszę już szukać nic innego. Produkt jest łatwo dostępny, wydajny i kosztuje niewiele. Na pewno przetestuję go też pod prysznicem!

A czym Wy myjecie swoje gąbki i pędzle do makijażu? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger