Efekt Syrenki Neon Pink

Witajcie!
Jakiś czas temu marka Indigo wprowadziła kilka nowości. Jedną z nich są neonowe efekty syrenki. Sam efekt syrenki to już kultowy produkt uwielbiany przez wiele osób. Sama jestem pod wrażeniem wszystkich pyłków Indigo, ale syrenka bije wszystkie na głowę. Jako, że lato zbliża się do nas wielkimi krokami a ja w tym czasie lubię mieć na paznokciach coś efektownego, niewiele myśląc zamówiłam efekt syrenki neonowy w kolorze pink. To był strzał w dziesiątkę! Poniżej będziecie mogli zobaczyć efekt jaki udało mi się uzyskać. Aplikowałam pyłek na dwa sposoby- wcierałam w warstwę dyspersyjną koloru i jako szron na mokry top. Druga wersja w połączeniu z matowym kolorem Matrioshka spodobała mi się najbardziej.Co więcej, sam kolor lakieru jest genialny. Przepiękny, intensywny róż- długo takiego szukałam. Idealne krycie już po dwóch warstwach, łatwa aplikacja. Lakiery hybrydowe marki Indigo są na prawdę godne uwagi!








Jak Wam się podoba ta nowość od Indigo?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger