Nowość od Batiste

Witajcie!
Suchy szampon zawsze mam u siebie pod ręką. Ratuje mnie najczęściej w awaryjnych sytuacjach czy po prostu wtedy kiedy nie chce mi się myć włosów lub nie mam na to czasu. Wiem, nie jest to najlepszy sposób na odświeżenie włosów. Ale moje włosy już przywykły i zapewniam, że nic się z nimi nie dzieje. Ostatnio firma Batiste wypuściła kilka nowych wariantów zapachowych. Dzisiaj przedstawię Wam jeden z nich.

Sweetie suchy szampon- słodki i owocowy

Natychmiast odświeża włosy bez użycia wody, absorbując sebum i zanieczyszczenia oraz sprawiając że włosy są puszyste, jedwabiście miękkie i uniesione u nasady. Batiste Sweetie - lekki i soczysty jak sorbet owocowy z melona, ananasa, granatu i malin podany z kulką kremowych lodów waniliowych. Dziewczęcy i bezpretensjonalny.

Cena: ok. 15 zł/ 200 ml
Dostępność: min. Rossmann




Suchych szamponów nigdy nie może zabraknąć w mojej kosmetyczce. Są bardzo przydatne w awaryjnych sytuacjach. Przetestowałam już szampony wielu firm, jednak najlepiej sprawdzają się u mnie te od Batiste. Niebanalna, kobieca i zachwycająca grafika opakowań przykuwa wzrok. Często też można kupić je w promocji. Jedna butelka starcza mi na jakieś dwa miesiące. Wersja Sweetie jest bardzo słodka. Zarówno jeśli chodzi o opakowanie jak i o zapach. Woń jest owocowa, ciężko jednoznacznie określić jaka to kompozycja. Jednak nie zapach jest tu najważniejszy a działanie. Najnowsza wersja całkiem dobrze się u mnie sprawdza. Radzi sobie z szybkim odświeżeniem włosów. Wystarczy kilka psiknięć, dokładne wtarcie i gotowe! Można pokazać się ludziom. 
Ogólnie polecam, lubię mieć je pod ręką. Mam jeszcze jedną nowa wersję zapachową, ale o niej kiedy indziej. 

A Wy? Używacie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger