Żel do mycia twarzy i okolic oczu- Delia Dermo System

Witajcie!
Jakiś miesiąc temu zawitała do mnie paczuszka niespodzianka od marki Delia Cosmetics. Bardzo się ucieszyłam, gdy zobaczyłam w niej całą linię kosmetyków do demakijażu i oczyszczania twarzy. Takich kosmetyków u mnie nigdy za wiele. Jako pierwszy na tapete trafił żel do mycia, ciekawi? 

Żel do mycia twarzy i okolic oczu

Idealne oczyszczanie
Zmywa makijaż, usuwa nadmiar sebum, nawilża i odświeża, nie szczypie w oczy, nie ściąga skóry, nie podrażnia! Jest odpowiedni dla każdego typu cery. Zawiera: D-panthenol, naturalną betainę. Nie zwiera: mydła, silikonów, alkoholu.

Skład: Aqua,Coco-Glucoside,Glycerin,Betaine,Cocamidopropyl Betaine,PEG-7 Glyceryl Cocoate,Panthenol Acrylates/c10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer,Triethanolamine,Disodium EDTA,PEG-40 Hydrogenated Castor Oil,Methylparaben,Phenoxyethanol,Ethylhexylglycerin,Citric Acid,Sodium Chloride,Parfum,CI 14720,CI 42090.

Cena: ? 
Dostępność: ? (firma nie udzieliła mi odpowiedzi)





Bardzo ładnie wykonane, estetycznie wykonane opakowanie. Duży plus za dozownik z pompką, bardzo ułatwia użytkowanie. Żel ma odpowiednią konsystencję, ja używam go dość sporo. Stosuję go głównie wieczorem do demakijażu. Kolor ma dość nietypowy, bo błękitny. Ale ładnie to wygląda! Na buteleczce znajdziemy wszelkie informacje dotyczące kosmetyku. Jak już wspomniałam, kosmetyku używam do demakijażu i oczyszczenia twarzy. Uwielbiam tego typu kosmetyki. Makijaż najczęściej zmywam za pomocą wody i tego typu produktów. Polubiłam ten sposób, jest bardzo szybki i dokładny. Nie lubię zmywać makijażu wacikami czy chusteczkami. Dla mnie dramat. Żel świetnie radzi sobie ze zmyciem podkładu czy bronzera. Do demakijażu oczu go nie używam, więc nie powiem czy nie podrażnia. Ale boję się myć oczy wodą, tak już mam. Kosmetyk fajnie oczyszcza skórę, zostawią ją matową. Czy nawilża, no nie wiem. Ja osobiście czuję delikatne ściągnięcie skóry. Mnie nie podrażnił i nie uczulił. Pomimo, iż zużywam go dość sporo to jest wydajny i starcza na długo. Nigdzie nie znalazłam informacji, gdzie i za ile można kupić ten żel. W sklepie internetowym Delii go nie ma. A w Rossmannie można kupić inne produkty z tej serii. Pisałam do firmy, aby udzielili mi informacji, ale cisza.

A Wy czego używacie do demakijażu? Znacie nowość od Delii? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger