Maska do włosów Grecka figa i Olej migdałowy- Organic Shop

Witajcie! 
Dzisiaj na blogu już wracamy do recenzji. W grudniu na spotkaniu dostałam w prezencie od Agnieszki maskę do włosów marki Organic Shop. Otworzyłam i się zakochałam! Więc muszę Wam o niej więcej napisać. 

Organic Shop to rosyjska marka, która podczas produkcji kosmetyków kieruje się trzema podstawowymi zasadami: prostotą, czystością oraz naturalnością. 
Maska Grecka figa i Olej migdałowy to znakomity produkt przeznaczony do pielęgnacji włosów. Skutecznie nabłyszcza, wygładza oraz nawilża. Ułatwia rozczesywanie oraz układanie włosów. Formuła wzbogacona została o organiczny ekstrakt Figi i Migdałowy olej. Składniki te są wyjątkowo bogate w witaminy, dzięki czemu doskonale odżywiają i regenerują włosy. 

Sposób użycia: Nanieść na wilgotne włosy na całej długości, po upływie około 1-2 minut dokładnie spłukać.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Distearoyl Dimonium Chloride, Cocos Nucifera Oil, Ficus Carica Fruit Extract*, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Tocopherol, Hydrolyzed Wheat Protein, Huar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Parfum, Cl 77491.  *składniki z upraw organicznych.

Cena: 6,99 zł/ 250 ml
Dostępność: min. Drogeria Ekobieca








Opakowania kosmetyków marki Organic Shop są bardzo charakterystyczne. Nie sposób pomylić ich z inną marką. Maska zamknięta jest w małym, plastikowym pudełeczku. Zamknięcie na zatrzask, nie zakręcane. Trzeba uważać by nie wylała się z niego zawartość. Maska jest koloru fioletowego. Pachnie bardzo przyjemnie. Dość mocno wyczuwalny jest zapach figi. Uwielbiam tego typu maski że względu na to, że nie trzeba ich długo trzymać na włosach by efekt był zauważalny. Już z nazwy wiemy że to maska ekspresowa. I faktycznie taka jest. Łatwo rozprowadza się na włosach i wystarczy chwilą by zadziałała. Maska bardzo fajnie wygładza włosy, ułatwia ich rozczesywanie. Daje efekt odżywionych i nawilżonych włosów. Jestem bardzo zadowolona z efektów! Maska jest w pojemności dla mnie w sam raz. Uda mi się ją wykończyć zanim mi się znudzi. Choć tak do końca nie wiem, bo jest dość wydajna. Za taką cenę na prawdę super. Aż mam ochotę na przetestowanie innych kosmetyków tej marki.

Używacie czegoś z Organic Shop? Jak oceniacie kosmetyki tej marki? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger