Nawilżający szampon aloesowy- Equilibra

Witajcie! 
Wiele już pochlebnych opinii czytałam o tym kosmetyku. Więc tym bardziej chętnie wzięłam się za testy. A co z tego wyszło? Zapraszam dalej! 

Nawilżający szampon aloesowy łagodnie oczyszcza włosy i skórę głowy oraz przywraca jej równowagę. Nie podrażnia i nie wysusza. Odpowiednio wyselekcjonowane ekstrakty roślinne nawilżają, wzmacniają i chronią włosy, które stają się lśniące, miękkie i odżywione. Szampon odznacza się wysoką zawartością aloesu (20%), który jest bogaty w polisacharydy. Aloes dba o właściwe nawilżenie i ochronę włosów i skóry głowy. Formułę szamponu wzbogacono o wyciąg z liści pokrzywy, który wspiera wzrost zdrowych włosów. W szamponie obecne są także proteiny pszeniczne, roślinne surfaktanty, ekstrakt z siemienia lnianego oraz gliceryna pochodzenia roślinnego. Produkt doskonały do stosowania przez całą rodzinę. Nadaje się do każdego rodzaju włosów.

Sposób użycia: Niewielką ilość szamponu należy delikatnie wmasować w wilgotne włosy, a następnie spłukać obficie wodą. W przypadku kontaktu z oczami, natychmiast przemyj je wodą.

Składniki: Aqua (Water), Aloe Barbadensis Leaf Juice, Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Glycerin, Urtica Dioica (Nettle) Leaf Extract, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Hydrolyzed Wheat Protein, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Parfum (Fragrance), Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Citric Acid, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Dehydroacetic Acid.

Cena: 19,99 zł/ 250 ml
Dostępność: sklep Online Equilibra





Szampon zamknięty jest w plastikowej butelce z zamknięciem na klik. Wygodna w używaniu, nie miałam z nią problemów. Z tyłu mamy naklejkę, która zawiera informacje na temat produktu w naszym języku. Szampon dedykowany jest dla każdego rodzaju włosów i dla każdego z rodziny. U nas używam go tylko ja. Właściwości pielęgnuje aloesu są raczej wszystkim powszechnie znane. Mam on moc zastosowań i sprawdza się praktycznie zawsze. Tutaj dodatkowo mamy kilka inny wspomagaczy. Niestety, moje włosy należą do tych bardzo wymagających. Obecnie bardzo ciężko jest mi dobrać szampon idealny. Liczyłam, że ten może akurat im podpasuje. Ale szczerze? To zachwytów nie ma. Włosy po użyciu nie są jakoś specjalnie ani odżywione ani nawilżone. Z oczyszczeniem to też tak bez szału. Zapach jedynie całkiem fajny i przyjemny. Osobiście nie trafił idealnie w mój gust i moich włosów. Raczej nie skuszę się na niego ponownie i dalej szukam czegoś co dogodzi w 100% moim włosom. 

A jak się u Was sprawdza? Mieliście okazję testować? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger