Peeling solny do ciała o zapachu paczuli- Federico Mahora

Witajcie!
Za nami upalny weekend, temperatura nadal nie ustępuje :)
Dzisiaj zapraszam Was na recenzję peelingu solnego dostępnego w ofercie sklepu Magia Zapachu.

Peeling solny do ciała o zapachu paczuli

Zawarte w peelingu kryształki soli usuwają martwe komórki naskórka i oczyszczają skórę, a warstwa olejowa nawilża i delikatnie natłuszcza ciało.

Cena: 26,90 zł/ 250 ml
Dostępność: Sklep Magia Zapachu





Peeling powinien być obecny w każdej łazience. Pozwala nam się pozbyć martwego naskórka oraz dogłębnie oczyszcza naszą skórę. Właśnie taki powinien być idealny peeling. Peeling solny z FM zamknięty jest ma plastikowym słoiczku z nakrętką. Dodatkowo kosmetyk zabezpieczony jest srebrną folią. Przed każdym użyciem trzeba delikatnie potrząsnąć opakowaniem by kryształki soli osadzające się na dnie wymieszały się z olejkiem. Peeling świetnie radzi sobie z martwym naskórkiem, ściera wszystko dobre i dokładnie. Nie należy go jednak stosować po depilacji czy przy drobnych skaleczeniach, sól będzie powodowała pieczenie. Zapach jest bardzo intensywny, perfumowany, czuć go w całej łazience. Aplikacja peelingu jak i sam zabieg należą do przyjemnych. Skóra po takim masażu jest delikatna, miękka i nawilżona. Nie trzeba już stosować balsamu. Dość duża pojemność kosmetyku pozwoli się nim długo cieszyć. Osobiście polecam tego rodzaju peelingi :)

Jakie macie sposoby na martwy naskórek? Wolicie peelingi solne czy cukrowe? :)

20 komentarzy:

  1. Zdecydowanie wybieram cukrowe, ale solne też mi się zdarza użyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cukrowe peelingi bardzo lubię, solnego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie potrafię znaleźć czasu i ochoty na peeling całego ciała :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem czy zapach by mi się spodobał...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy chyba nie miałam peelingu solnego, nie wiem czy przypadłby mi do gustu.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, że jest solny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam jeden żel z tej firmy i pachniał obłędnie, a z peelingów to jednak wolę te cukrowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żel już opisywałam, też mi się podobał zapach :)

      Usuń
  8. Peeling sprawia naprawdę dobre wrażenie :) Jak dla mnie, nie ma znaczenia czy jest solny, czy cukrowy, ważne żeby dobrze działał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie wolę cukrowe, ale taka warstwa tłustości przeraża mnie w każdym :) zwłaszcza przy takich upałach - mam wrażenie, że skóra po takim zabiegu nie będzie miała czym oddychać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie! "taka, takich, takim"... chyba mam problem z zaimkami ;)

      Usuń
    2. he he :p
      bez obaw, skóra nie zostaje tłusta tylko nawilżona :)

      Usuń
  10. nie miałam tego peelingu ale patrząc na opis to naprawdę może być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda zachęcająco i jestem ciekawa zapachu... :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby dwa:) Przyznam, że już samo opakowanie mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z FM lubię już tylko perfumy. A co do peelingu to jednak wolę cukrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mmmm.... rozmarzyłam się w zapachu! :) nie wiedziałam, że FM ma też takie produkty do pielęgnacji ciała ! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger