Moje nowości od Kringle Candle

Witajcie!
Ostatnim czasem wpadły w moje ręce trzy woski Kringle Candle. Tylko trzy, bo zapasów zapachowych mam aż nad to. Dzisiaj kilka słów o zapachu świeżej mięty!




Fresh Mint

Wosk (Breakable Wax Potpourri) marki Kringle Candle o zapachu świeżo zerwanej mięty.

Cena: 12 zł
Dostępność: min. Sklep Goodies




Wosk Fresh Mint pochodzi z nowej serii wosków. Uwielbiam zapach świeżej mięty, mamy ją w ogródku. Często piję wodę z jej dodatkiem lub robimy coś w rodzaju kompotu z mięty i cytryny. Niebo w gębie, a i jakie orzeźwiające. Długo nie zastanawiałam się czy powiększyć swoje zbiory o ten zapach. Wydał mi się on na tyle ciekawy, że musiałam go kupić. I w sumie się nie pomyliłam. Zapach jest na prawdę fajny, idealnie odwzorowuje zapach świeżo zerwanej mięty. Mocny, orzeźwiający, w sam raz na okres letni. Dawno nie spotkałam się z tak dobrą kopią zapachu zamkniętą w wosku. Kilka osób już wąchało u mnie ten zapach i każdej się podobał. Także jest to jak najbardziej strzał w dziesiątkę!


Jesteście fanami mięty czy nie koniecznie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger