Nowości i migawki czerwca!

Witajcie!
Czerwiec dobiega końca nieubłaganie. Tyle się działo w tym miesiącu! :)
Zapraszam do przejrzenia mojego podsumowania :)

Świeżutka współpraca z Perfect.Me


Mix nowości to prezent od Agnieszki :)


Kolejny prezent, tym razem od Moniki :)


Tutaj prezenty od Karoliny, Marty, Mileny i Magdy <3


Skusiłam się też na zakup czarnej maski Pilaten :)


Baza i top z Neonail :)


Nie mogłam się oprzeć oversizowym bluzkom z oferty sklepu Time for Fashion :)


Uzupełnienie braków na Urodomanii :)


Tyle naklejek na paznokcie i do przetestowania Revlon od Marty :)


Skorzystałam też z książkowej promocji w Biedronce, książki po 12,99 zł a przy zakupie dwóch trzecia za 1 grosz! :)


Szwagierka użyczyła mi na wyjazd książki tak bardzo teraz popularnej :)


Zakupy z Biedronki i Rossmanna :) Szampon z Elfa Pharm z polecenia koleżanki, zobaczymy jak się spisze :)


Prezent od moich najwspanialszych Marty, Magdy i Mileny <3


Kilka migawek Instagramowych
Najważniejsze wydarzenie w czerwcu- chrzest Hanulki :)


Piękne zdjęcia w wykonane przez Pracowania Autorska Wasylko <3


Lody na zamojskiej starówce :)


Pastelowe mani


Mrożona kawa :)


Najlepszy obiad na świecie!


Nowość z Lecha :)


Wspólne zdjęcia z dziewczynami :)



I w komplecie! Na ostatnim, przedwyjazdowym spotkaniu w Chełmie :)


Tak, po ponad miesięcznym odpoczynku czas wracać. Będę teraz dla Was pisać ponownie z Niemiec :)

A jak Wam minął czerwiec? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger