Nowości lipca i sierpnia!

Witajcie!
Trochę nazbierało się ostatnio przesyłek, współprac i zakupów. Wczoraj przyjechało do mnie pudło przesyłek, które przyszły jeszcze na polski adres, także mogę Wam pokazać wszystkie nowości. A trochę tego jest. Ostatnie nowości z Aliexpress już Wam pokazywałam, ale przyszło jeszcze kilka kolejnych paczek. Ciągle coś zamawiam, wpadłam chyba w uzależnienie :p

Zacznę od współprac :)
Jakiś czas temu nawiązałam współprace ze sklepem Aromahome
Recenzje wosków zaczną pojawiać się już nie długo :)


 Niespodziewanie otrzymałam paczkę od Elfa Pharm, a w niej moc nowości!


Otrzymałam tej kolejną przesyłkę od Tisane


I na deser współpraca z Ziaja! :)



Dalej to zakupy z DM'u i Actiona




I na koniec zakupy na Aliexpress! :)

Czarna maska Bioaqua


Cotton Balls



Kij do selfie


Krem Bioaqua


Pendrive


Skarpetki w donuty



Breloczek Minionek, po naciśnięciu śpiewa i świeci :)


Naszyjnik


Kosmetyczka 


Zalotka do rzęs


Gumki do włosów/ Bransoletki- jedna już w użyciu :)


A co Wy ciekawego nabyliście w ostatnich miesiącach? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger