Devon Rex- NeoNail

Witajcie!
Ostatnio dość prężnie testuję nowości hybrydowe. Nad paznokciami z dzisiejszego posta pracowałam około dwóch godzin! Ale ja to po prostu uwielbiam :)
Chcę Wam przedstawić jednego z moich lakierowych ulubieńców. Lakiery Cat Eye tak bardzo mnie zachwyciły, że musiałam zamówić i przekonać się na własnych paznokciach jaki dają efekt. Tak też padło na kolor Devon Rex z firmy NeoNail.

Cat Eye- Devon Rex

Jest to magnetyczny lakier hybrydowy, który za pomocą specjalnego Magnesu CAT EYE uzyskuje niepowtarzalne przejścia kolorystyczne, efektem zbliżone do kocich oczu.  Manicure lub pedicure hybrydowy to zabieg, który daje gwarancję na stylizację bez smug, zadrapań i odpryśnięć. Metoda ta jest tak prosta do wykonania, jak nałożenie lakieru, wygląda naturalnie, a równocześnie jest wytrzymała jak żel. Hybrydowy manicure zapewnia nieskazitelny wygląd paznokci przez 21 dni (do momentu osiągnięcia wyraźnego odrostu).

Cena: 29,90 zł/ 6 ml
Dostępność: Sklep Neonail







Od zamówienia Cat Eye z NeoNail moja kolekcja powiększyła się o jeszcze trzy tego typu lakiery, tyle że innej firmy. Jednak kocie oko z Elite99 nie jest tak idealne jak to od NeoNail. Piękny, zielony odcień! Idealnie sprawdzi się przy świątecznych jak i Sylwestrowych stylizacjach. Magiczne jest to jaki efekt daje na paznokciach. Ciągle jeszcze nie mogę się na patrzeć. Samo powstanie efektu kociego oka jest bardzo proste i nikomu nie powinno sprawić problemu. Ciekawe jest tez to, że efekt ten możemy umieścić w rożnych miejscach, czy pod różnym kątem- wystarczy odpowiednio przyłożyć magnes. Lakier aplikuje się dość łatwo. Pędzelek mógł by być jedynie trochę cieńszy, bo przy wąskich paznokciach ciężko domalować idealnie pod skórki. Lakier ładnie kryje przy dwóch warstwach, nie tworzy smug. W mojej stylizacji pojawiło się jeszcze zdobienie typu snake skin 3D podpatrzone na Youtube. Bardzo proste, ale jak efektowne zdobienie! Jestem pewna, że jeszcze przynajmniej dwa kolory z kolekcji Cat Eye wpadną w moje łapki.

Jak oceniacie lakiery Cat Eye? Lubicie tego typu efekty? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger