p2 Nude Blend Foundation

Witajcie!
Ostatnio nie pojawiał się żaden post o podkładach, więc dzisiaj chcę to nadrobić. Przedstawię Wam jednego z moich dotychczasowych ulubieńców. Podkład marki p2 zakupiłam w Drogerii DM, ale kosmetyki tej marki są też dostępne w Hebe.

Podkład p2 Nude Blend

Lekki krem- podkład, doskonale wtapia się w skórę, nadając jej młodzieńczy wygląd. Cera staje się nieskazitelna i promienna. Zawiera składniki regenerujące skórę. Podkład posiada filtr SPF 15. Idealny dla delikatnej, wrażliwej skóry. Dostępny w 4 odcieniach.

Cena: ok. 4 euro/ 30 ml
Dostępność: Drogerie Markt









Po ten podkład sięgnęłam zupełnie przypadkiem. Szukałam czegoś w odpowiednim dla siebie kolorze i akurat ten produkt wydał mi się ciekawy a do tego w dobrej cenie. W domu okazało się, że wcale się nie myliłam. Konsystencja podkładu jest lekka, rzadka. Mimo to, dobrze się nim pracuje i nakłada za pomocą gąbeczki. Kolor jak najbardziej odpowiada mojej karnacji, choć wybór kolorystyczny jest dość ograniczony. Krycie można stopniować od słabego po średnie. Jak już wspomniałam, kosmetyk jest dość lekki, przypomina kremy BB. Nie osiągniemy nic idealnego krycia ale jak dla mnie i wymagań mojej cery i tak jest dobrze. Na buzi jest praktycznie niewidoczny, stapia się ze skórą i nie powoduje efektu maski. Daje satynowe wykończenie, dzięki czemu cera wygląda na świeżą i wypoczętą. Bardzo fajnie, że posiada filtr SPF. Precyzyjny aplikator ułatwia użytkowanie. Co do wydajności to jest całkiem dobra, jak na tak lejącą konsystencję. Do trwałości nie mam zastrzeżeń, trzyma się bardzo dobrze. U mnie jedynie strefa T wymaga poprawek, ze względu na szybkie przetłuszczanie. Jest to produkt, który gorąco Wam polecam. Z pewnością świetnie sprawdzi się wiosną czy latem. Mój egzemplarz już po woli się kończy, ale już kupiłam inny podkład, tym razem marki Essence. Recenzja już niebawem! :)

Testowałyście już kosmetyki marki p2? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger