Baikal Herbals- Serum do twarzy

Witajcie!
Nowy miesiąc zaczynam na blogu dość negatywną recenzją. Dziś przedstawię Wam bliżej kosmetyk, który zrobił nie małe spustoszenie na mojej twarzy. Podkreślam, na mojej twarzy, bo u innych może działać świetnie.

Serum do twarzy cera mieszana i tłusta

Serum polecane jest do codziennej pielęgnacji mieszanej i tłustej skóry twarzy. Jego formuła nie zawiera parabenów i PEG, dzięki czemu jest bezpieczne i łagodne dla skóry.  
Zawiera wysokiej jakości składniki roślinne o działaniu matującym i normalizującym funkcjonowanie skóry: organiczny wyciąg z szałwii, tymianku i zielonej herbaty, zawilec żółty oraz olej z nasion białej porzeczki. Dzięki ich obecności serum reguluje nadmierne wydzielanie sebum, działa przeciwzapalnie i antybakteryjnie, tonizuje skórę i zwęża pory, redukuje niedoskonałości i zapobiega powstawaniu nowych, łagodzi podrażnienia i przywraca skórze zdrowy wygląd.  

Sposób użycia: Stosować codziennie rano i wieczorem pod krem. Niewielką ilość serum delikatnie wklepać w czystą skórę twarzy.

Cena: ok. 21 zł/ 30 ml
Dostępność: min. Drogeria Ekobieca





Na pierwszy rzut oka wszystko jest świetne. I opakowanie- ładne, przejrzyste, a przede wszystkim praktyczne. I konsystencja serum taka jak powinna być, dość rzadka, łatwo i szybko się wchłania. Zapach nieco ziołowy. Skład bardzo obiecujący, dużo dobrych dla cery składników. Ale niestety. Moja skóra po ciąży bardzo szybko się zregenerowała i jest stan był na prawdę dobry. Odkąd zaczęłam stosować opisywane serum na mojej twarzy sukcesywnie pojawiało się co raz więcej nieprzyjaciół. Bardzo ciężko jest mi dobrać odpowiedni krem do twarzy. Większość z nich, pomimo świetnych składów, nie sprawdza się u mnie. Tak też jest w tym przypadku. Serum zapycha pory, powoduje wysyp wyprysków. Przygoda z tym kosmetykiem źle skończyła się dla mojej skóry. Trochę za późno zaprzestałam jego stosowania. Myślałam, że problem tkwi w czym innym. Teraz testuję krem marki Tołpa, na pewno dam Wam znać jak się sprawdza.

Może testowaliście już kosmetyki tej firmy? Polecacie coś innego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger