Na przekór jesieni/ Vasco Nails

Witajcie!
Za oknem szaro, buro i ponuro. W dodatku wieje. Ja mam za sobą nie zbyt przespaną noc. Młody jest po szczepieniu i budził się z płaczem, rano też marudził. Teraz śpi w miarę spokojnie najedzony. Chwilo trwaj. Nie no, zaraz się zbudzi. Ale mam nadzieję, że przynajmniej marudny nie będzie. Wczoraj udało mi się zmalować kolejny manicure lakierami od Vasco Nails. Z każdym użyciem jestem co raz bardziej zachwycona konsystencją, kryciem i precyzją pędzelka. Tym razem postawiłam na połączenie dwóch kolorów różu, jeden bardziej różowy, drugi bardziej wpada w fiolet. Kolory My Flowers i My Ponny idealnie nadadzą się do wykonania ombre. Na pewno też coś w tym kierunku pokombinuję. Te dwa odcienie z dodatkiem Royal Bianco komponują się idealnie. Złoto nadaje stylizacji elegancji i tego błysku, który uwielbiam. Jestem bardzo zadowolona z pracy lakierami marki Vasco Nails. Topem No Wipe jestem wprost zachwycona, błyszczy niesamowicie i to przez długi czas noszenia stylizacji. Baza Elastic też jest genialna, świetnie utwardza paznokcie.  Tym bardziej cieszę się, że udało mi się je przetestować i już szykuję listę kolorów do zamówienia na świąteczne stylizacje. Wcześniejsza stylizacja, którą Wam pokazywałam trzymała się idealnie do zdjęcia. Poniżej kilka zdjęć mojej stylizacji! Dajcie znać co myślicie!






Kto już miał okazję testować lakiery tej marki? Napiszcie jak wrażenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger