Upominki ze Zlotu Lubelskich Straszydełek

Witajcie!
O spotkaniu, czyli Zlocie Lubelskich Straszydełek mogliście poczytać w ostatnim poście. Dziś czas przedstawić firmy i zawartość pakunków jakie przywiozłam ze sobą. A był to lada wyczyn, bo toreb i torebeczek było dużo. Ledwo wydostałam się z tym wszystkim z busa. Bardzo cieszy fakt, że tak wiele firmy przyczyniło się do pomocy Stowarzyszeniu Podaj Łapę. To dzięki temu, że postanowili przesłać swoje produkty mogła odbyć się licytacja. Sama dzielnie brałam w niej udział i nie skąpiłam grosza! Bo na zwierzątka, a zwłaszcza te bezbronne i bezdomne nigdy nie żałuję. Tak więc zapraszam do oglądania! Jeśli coś mieliście okazję już testować to dajcie znać, co myślicie!




Equilibra, Oceanic, Visage Shop, Swiss Image, Maroko Sklep, Vasco


Eylure, Elfa Pharm, Marion, Make Up Revolution, Rapan, Hean


Dermacol, Dermo Future, Kej


Fanty wylicytowane podczas licytacji


AA kosmetyki, Make Up Revolution, Drogeria Sekret Urody Lubartów, Mydlane Rewolucje, Eylure, Make Up Revolution

Sponsorzy licytacji!

I na koniec wspaniałe prezenty od moich ukochanych! Karoliny, Magdaleny i Gosi <3


I to by było na tyle! Już zaczęłam testy. Sukcesywnie będę pokazywać na blogu, to co mi się spodobało. Za nieco ponad miesiąc wraz z Magdą organizujemy spotkanie Mikołajkowe! Już nie mogę się doczekać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czarnulkaablog , Blogger